Olvasáskárosodás olvasása. Diszgráfia diagnózis
Úgy érvelnek, hogy olvasáskárosodás olvasása egy pontatlan címke, amely semmit nem tesz a gyerekeknek, akiknek azt alkalmazzák. Senki sem tagadja a gyermekek olvasási nehézségeinek valóságát, vagy hogy ezeket a lehető leghamarabb azonosítani és kezelni kell.
Diszgráfia kezelés
Fontos megjegyezni, hogy az olvasási képesség a lakosság körében folytatódik; rendszerint eloszlik, mint a magasság vagy a súly. Így annak eldöntése, hogy a gyermeknek van-e vagy nincs diszlexiája, mindig magában foglalja az önkényes levágást. Ebben az értelemben a diszlexia diagnózisa hasonló az elhízás diagnózisához.
Ez egészen más, mint a kanyaró diagnózisától, ahol egyértelmű, hogy mikor van valaki, és mikor nem. Nincs megállapodás a diagnózisról Elliott és Grigorenko azt állítják, hogy a diszlexia címkéjének alkalmazása nem tudományos, mert nincs egyetemesen elfogadott kritériumrendszer annak diagnosztizálására. Amit az egyik orvos elmondhat diszlexiának, egy másik nem.
Bevezetés a neuropszichológiába | Digitális Tankönyvtár
Néhányan alkalmazzák a címkét minden olyan gyermeknek, aki küzd az olvasással. Mások csak látási problémák megoldása alkalmazzák, ha az olvasási nehézséget más szellemi területek erősségei kísérik.
Még ezeken a különböző meghatározásokon belül is változatosság van, ha az értékvesztés határértékét alkalmazzák. Úgy gondoljuk, hogy három konkrét tényező hozzájárult a problémához: Először is, nem sikerült megkülönböztetni a kutatást és a kifejezés klinikai felhasználását. Ezt azért teszik, hogy válaszoljanak az egyes kutatási kérdésekre, vagy ellenőrizzék a nem releváns tényezőket.
Kiválaszthatják, hogy a minta átlag vagy IQ legyen, így ez a tényező nem befolyásolja az eredményüket. Másodszor, hajlamos volt a tünetek és okok összekeverésére a diszlexia definícióiban. Néha pusztán a bemutató probléma - az olvasási nehézség - alapján határozza meg, hogy a diagnosztikus maradt agnosztikus az alapjául szolgáló ok miatt.
Más esetekben a definíció elméleti álláspontot tartalmaz, hogy miért merült fel először az olvasási nehézség.
A diagnózis nem változtatja meg a gyógyszert
A diszlexia számos lehetséges oka, ezért számos definíció létezik. Harmadszor, a kifejezést széles körben használják, és nagyon gyakran használják fel a szakterületen nem szakemberek és a mainstream média. Ez csak növeli a zavart.
Mi a teendő, ha egy gyermek hibás verziót ír a látássérültek számára. Dysgraphia: amikor egy gyerek hibával ír, jobb, ha hibával ír, mint nem Jött hozzám, hogy panaszkodjon életének nehézségeiről. Az esti beszélgetés témája az írástudás volt. A közelmúltban a gyermek iránti érdeklődésre tett szert a költészet, és megpróbálta rögzíteni néhány rövid remekműjét, és megmutathatja azokat a bizalomra méltó embereknek.
Tehát az a helyzet, hogy nincs egyeztetett kritériumrendszer a diszlexia klinikai diagnózisára? Ez túlterhelés lehet.
Nincs megállapodás a diagnózisról
A szakemberek jelentős mértékű konszenzust értek el arról, hogy mit értünk a kifejezés és a klinikai kontextusban. A diszlexiát széles körben tekintik súlyos olvasási nehézségnek, amely a magas színvonalú bizonyítékokon alapuló oktatás ellenére is fennáll.
Olvasáskárosodás olvasása szerepel az olyan dokumentumokban, mint az Egyesült Királyság Rose jelentése, és az ausztrál diszlexia munkacsoport jelentése. Ennek a meghatározásnak két fő jellemzője van.
Először is megkülönböztetünk olyan gyermekeket, akik az olvasással küzdenek, mert nem rendelkeztek megfelelő oktatással, és azok között, akik elégséges lehetőségeik ellenére küzdenek. Másodszor, a diagnózist az olvasás szintjére összpontosítja. A tudósok hosszú utat tettek az olvasási folyamat részletes elméleteinek kidolgozásában. Ezek megbízható klinikai értékelési eszközökké alakultak. Ezekkel az eszközökkel a klinikai szakértők képesek a diszlexia tudományos diagnosztizálására.
A diszgráfia típusai
A olvasáskárosodás olvasása nem változtatja meg a gyógyszert Elliott és Grigorenko második lényeges pontja, hogy a diszlexia diagnózisa nem befolyásolja a kezelést. Ismét nagyjából helyesek. Tegyük fel, hogy két gyermek jelen van a klinikán: az iskolai lemorzsolódás miatt lemaradt az olvasásban; a másik a magas színvonalú oktatás ellen küzd. Mégis, az egyes gyermekekre bevezetett beavatkozási programok valószínűleg nagyon kevéssé különböznek.
A leghatékonyabb dolog, amit mindegyikük számára megtehetünk, hogy szisztematikus, intenzív, bizonyítékokon alapuló olvasási helyreállítást biztosítsanak számukra, amelyek az olvasási készségeik hiányosságait célozzák. Ez azt jelenti, hogy a olvasáskárosodás olvasása vagy más címke diagnózisa felesleges és felesleges?
Ez ismételten túlterhelés lehet. Bár ezeknek a gyerekeknek nyújtott kezelések jellege hasonló lesz, hosszúságuk és intenzitásuk igen eltérő lehet.
Első gyermekünknek gyorsan és jól válaszolnia kell a szükséges beavatkozást követően; második gyermekünk intenzív és folyamatos támogatást igényelhet.
Mi a dysgraphia - jellemzők és típusok?
Ez a kezelés hasonló egy feltétel spektrumánál, nem jelenti azt, hogy nincs indok arra, hogy címkéket adjon a szélsőséges végzőknek.
Az ilyen címkék arra összpontosítanak, hogy a leginkább sürgősen szükségük van rá.
Autó Hibakód olvasás OBD2
A terminológiával kapcsolatos viták továbbra is fennmaradnak. Mások ellenkezik azzal, hogy az orvosi kifejezések láthatóbbak és vonzanak erőforrásokat egy olyan problémára, amely kevésbé várható, ha más címkéket használnak.
Végül, a diszlexia diagnózisa pozitív hatással lehet az érintett szülőkre és gyermekekre, igazolva aggodalmukat. Ezen okok miatt jelentős eltérések tapasztalhatók a területen, hogy melyik címkét részesítik előnyben, még a darab szerzői között is. Végül azonban nem olyan fontos, hogy eldöntsük, hogy milyen címkéket használjanak azon gyermekek azonosítására, akik az olvasás megtanulásával küzdenek.
Népszerű Kategóriák.